Follow saya, thank you

My photo
nfrh_n blog
Assalamualaikum, terciptanya blog ini dimulakan dengan perkongsian nota-nota. Dan akan diteruskan insya allah dengan perkongsian ilmiah di masa akan dtg. Terima kasih kerana sudi membaca. Jazakallahu khair.

Recent in Technology

CONTOH SURAT BERHENTI KERJA - BAHASA MELAYU (PERCUMA)

[ Nama]
[Alamat]

______________________________________________________________

[Jawatan Penerima]
[Nama Penerima]
[Nama Syarikat]
[Alamat Syarikat]                                                            [Tarikh]




Tuan/Puan,


PER: SURAT BERHENTI KERJA

Saya dengan ini ingin memberitahu bahawa saya ingin meletakkan jawatan dari jawatan saya [Nama jawatan] di [Nama Syarikat] dengan berkesan pada [Tarikh akhir anda bekerja], memberikan notis sebulan seperti yang diperlukan mengikut polisi syarikat.

Saya ingin mengucapkan terima kasih atas peluang yang diberikan kepada saya untuk berkhidmat di syarikat ini. Saya amat menghargai pengalaman dan pengetahuan yang diperolehi semasa tempoh perkhidmatan saya di sini.

Saya berharap agar peralihan saya keluar dari syarikat ini akan berjalan lancar. Saya juga bersedia untuk membantu melengkapkan sebarang tugasan terakhir atau memudahkan proses pindah milik tugasan kepada pengganti saya.

Sekali lagi, terima kasih atas pengalaman yang berharga ini, dan saya berharap agar hubungan kita dapat terus berkekalan di masa akan datang.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


[Tanda Tangan]
------------------------
[Nama Anda]

Post a Comment

0 Comments

Ad Code

Responsive Advertisement